Gravid Pilates Matwork

Kan du dyrke motion, når du er gravid? Absolut og det er vigtigt at få bevæget kroppen undervejs for at undgå smerter og stivhed, dog er kroppen anderledes under en graviditet og det kan kræve lidt ekstra støtte til at lære kroppen at kende og følge med, når maven er vokser.

Gravid Pilates nyt holdopstart 

25 november 2019 kl. 16.30 - 17.30 ( 4 gange) tilmeld dig her

6 januar 2020 kl. 16.30 - 17.30 ( 8 gange ) tilmeld dig her

9 Januar 2020 kl. 8.30 - 9.30 ( 8 gange) tilmeld dig her

2 marts 2020 kl. 16.30 - 17.30 ( 8 gange) tilmeld dig her

5 marts 2020 kl. 8.30 - 9.30 ( 8 gange) tilmeld dig her

Vores Gravid Pilates er et lille hold, max. 10 deltagere, hvor der er tid og nærvær til at tage sig af den enkelte efter behov. Der arbejdes hver gang på, at styrket hele kroppen med fokus på vejrtrækning og bækkenbund.

Alle kan derfor deltage som nybegynder eller øvet, da der efter behov kan geares op og ned i øvelserne for den enkelte.

Er du nybegynder anbefaler vi at du starter inden uge 26 ( 6måneder), hvis du ikke har trænet før, da dette giver den bedste oplevelse for dig.

Passer datoerne ikke dig, så tag endeligt kontakt til os, så finder vi en løsning og får dig med på det eksisterende hold, hvis der er plads skriv på info@urban-health.dk